اجرای طرح تلاوت نور در راستای تداوم طرح ملی راهکار 
اجرای طرح تلاوت نور در راستای تداوم طرح ملی راهکار 

اجرای طرح تلاوت نور در راستای تداوم طرح ملی راهکار 

سهیلا بهادری گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ملی راهکار در کانون فرهنگی هنری ام ابیها، در نظر داریم با مشارکت اعضای کانون هر شب به نیت یکی از اموات روستا، یک جز قرآن کریم تلاوت کنیم.
شناسه خبر : 937481 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ملی راهکار در کانون فرهنگی هنری ام ابیها، در نظر داریم با مشارکت اعضای کانون هر شب به نیت یکی از اموات روستا، یک جز قرآن کریم تلاوت کنیم.

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد بیان کرد: قبل از شیوع کرونا هر شب طرح تلاوت یک صفحه قرآن کریم به نیت یکی از اموات روستا بعد اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شد.

 

وی اضافه کرد: اما به دلیل شیوع کرونا این برنامه قرآنی تعطیل شد اکنون با مشورت امام جماعت مسجد قصد داریم با الگو برداری از طرح ملی راهکار، طرح تلاوت نور به نیت اموات را به روزانه و به صورت مجازی با تلاوت یک جز قرآن کریم ادامه دهیم.

بهادری ابراز کرد: به همین منظور از طریق گروه مجازی کانون اطلاع رسانی کردیم که اعضای کانون برای مشارکت در این طرح نام نویسی کرده و هر یک تعداد صفحاتی را که قصد دارند قرائت کنند را در گروه اعلام کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز، اظهار کرد: طرح تلاوت نور به نیت اموات با هدف یاد درگذشتگان و شادی روح آنها و همچنین انس بیشتر اعضای کانون با قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: از آنجایی که کرونا موجب تعطیلی مساجد و فعالیت های حضوری و جمعی شده بنابراین ضروری است که در این برهه از زمان به منظور حفظ ارتباط اعضا و مشارکت آنها در فعالیت های کانون، طرح و برنامه هایی اجرا شود بنابراین ما سعی داریم با اجرای طرح های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در تحقق این امر گام برداریم.


بهادری در خاتمه یادآور شد: همچنان که با شیوع این بیماری اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردیم و همچنین در راستای کارکردهای اجتماعی کانون با جلب کمک های خیرین و مردمی سبدهای غذایی و مبالغ نقدی به نیازمندان دادیم و در زمینه اشتغال بانوان بی سرپرست نیز در حال فعالیت هستیم.

پایان پیام/ 586